понеділок, 29 жовтня 2012 р.




                                    29 жовтня

А ми такі щасливі та веселі)))
Пройшли горку!Так чудово відчути себе знову студентом!))
Працюється вже легше та цікавіше,ввійшли в азарт...
Створювати різні роботи-справжнє задоволення!
Люблю проявляти
творчість у роботі)))Сьогодні розпочали створювали учнівську роботу,
 думка летить - не встигаю набирати літери.
 Хочеться вірити, що все те,
що ми робимо, нам дійсно згодиться, адже не хочеться думати, що наша
реальність "зжере" все те, чого ми навчимося...
Але все ж таки десь там, глибоко у душі, сидить питання:
"Коли, при яких
умовах та як, не маючи компю'терів  у кожному класі та у кожної дитини,
 ми дійсно зможемо впроваджувати в реальність метод проектів" 


Ключове питання тренінгу?       
Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні
технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?


Ефективно можна використовувати інформаційно-комунікаційні технології
для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
 

   




 

3 коментарі:

  1. Буде, все буде, коли-небудь, ми дочекаємось, обов'язково дочекаємось. Головне, що є креативність

    ВідповістиВидалити
  2. Так, колего, я з тобою згідна, використовувати ІКТ на уроках літератури - це досить проблематично. Адже діти,що не читають текстів, працюватимуть залюбки зінтернетом , а читацький інтерес ми знову втрачаємо.

    ВідповістиВидалити
  3. Буде, буде, буде....Це наче дитині батьки постійно обіцяють: куплю, колись куплю, почекай... Сумно(

    ВідповістиВидалити