середу, 31 жовтня 2012 р.

Одинадцятий модуль
Останній запис щодо курсу нашої програми. Сумно...хоча й було важко,але тепер я сповнена сил і нових знань, які, я содіваюсь, дуже скоро використовувати на практиці. Назавжди в пам'яті залишаться способи оцінювання блогу, учнівських робіт різної форми. Тепер я можу робити свої блоги, допомагати учням створювати проекти та обов'язково повідомлю інформацію учням про авторські права. Велике враження залищи педраді в інтернеті - тепер я можу обговорювати новинки в науці з багатьма освітянами різних областей. Складання свого портфоліо також цікава річ,можливо ще  десь пригодиться. Тож.. я кажу курсам: "До побачення", тренеру: "Велике дякую" і знову вперед до навчання з новими знаннями та, сподіваюсь, новими можливостями!

Немає коментарів:

Дописати коментар